The tutorial system in teachers’ training: recent trends and methodological perspectives - Université Paul Valéry Montpellier 3 Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Revue Française de Pédagogie Année : 2009

Tutorat in der Grundausbildung der Lehrer: neue Zielsetzungen und methodologische Perspektiven

The tutorial system in teachers’ training: recent trends and methodological perspectives

El tutorado en formación inicial de los docentes: orientaciones recientes y perspectivas metodológicas

Le tutorat en formation initiale des enseignants : orientations récentes et perspectives méthodologiques

Sylvie Moussay
Jacques Méard
  • Fonction : Auteur

Domaines

Education

Dates et versions

hal-03153814 , version 1 (26-02-2021)

Identifiants

Citer

Sylvie Moussay, Richard Etienne, Jacques Méard. The tutorial system in teachers’ training: recent trends and methodological perspectives. Revue Française de Pédagogie, 2009, 166, pp.59-69. ⟨10.4000/rfp.1127⟩. ⟨hal-03153814⟩
38 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn More